DAF XD 450 FAN SKRZYNIA Z HDS HMF

Cena: 182500 euro

Dodatkowe informacje

Podwozie DAF XD 450 FAN wyposażyliśmy w zabudowę skrzyniową z żurawiem HMF. Podwozie pozwoli na sprawne poruszanie się w miastach i dojazdy na budowę dzięki ekonomicznemu silnikowi o mocy 450 KM i dodatkowej osi skrętnej. Skrzynię wykonano z najwyższych jakościowo materiałów i z dbałością o każdy szczegół. Żuraw HMF natomiast to znakomita konstrukcja wyposażona w zdalne sterowanie i dodatkową funkcję do osprzętu dzięki czemu załadunek palet czy big bag-ów nie stanowi żadnego wyzwania.  Oto co przygotowaliśmy:

DAF XD 450 FAN 6X2

–              Kabina sypialna niska

–              Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna.

–              Reflektory przednie LED i światła przeciwmgielne montowane w zderzaku.

–              Światła LED do jazdy dziennej

–              Dwa światła ostrzegawcze LED na dachu kabiny.

–              Centralny zamek drzwiowy z funkcją kontroli świateł

–              Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym: Comfort Air. Fotel z wysokim oparciem. Tapicerka Habsburg na przedniej części fotela,

–              Regulowane podłokietniki po obu stronach fotela kierowcy.

Standardowy materac piankowy do dolnej leżanki (grubość 150 mm).

–              Zasłony szyby przedniej i szyb bocznych. Zawiera zasłony

–              Sterowanie układem klimatyzacji kabiny automatycznie

–              Ogrzewanie postojowe

–              Wywietrznik dachowy, elektryczne sterowanie.

–              Elektrycznie otwierane szyby.

–              System multimedialny DAF z dodatkową nawigacją dla ciężarówek i obsługą telefonu

–              Tempomat adaptacyjny (ACC)

–              Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu

–              Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy (VSC)

–              Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa.

–              Immobiliser

–              Wyłącznik główny prądu na podwoziu.

–              Oś przednia – zawieszenie paraboliczne, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 9,0 t.

–              Pneumatyczna napędzana oś tylna oraz nienapędzana, skrętna oś tylna wleczona – obciążenie 12,0 i 8,0 ton.

–              Monitorowanie obciążenia osi: obliczanie i wyświetlanie

–              Koła przednie 385/65R22.5,

–              Koła tylne 315/80R22.5,

–              Koło zapasowe 315/80R22.5,

–              Opony Goodyear.

–              Silnik MX-11, 6-cylindrowy o mocy 330 kW (449 KM)

–              Zautomatyzowana skrzynia biegów, TraXon, 12 biegów.

–              Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego.

–              Układ ASR (kontroli przyczepności)

–              Hamulec silnikowy MX Engine Brake.

–             Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej.

–              Aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 430 litrów

–              Tylna osłona podwozia.

–              Pojazd przygotowany do ciągnięcia przyczepy

–              Funkcje CAN J1939 w złączu aplikacyjnym (podwozie: A218; kabina: A225).

–              Alternator 130 A, akumulatory 2 × 230 Ah.

–              Ogrzewany filtr wstępny paliwa.

–              Osłona za chłodnicą, która zapobiega wzniecaniu pyłu przez wentylator chłodzący.

–              Gwarancja na całe podwozie 1 rok, drugi rok na układ napedowy

–              Lewarek.

–              Standardowy zestaw narzędzi

 

O p i s  z a b u d o w y ZS 660-S WECON

 

Zabudowa stała podwozia DAF XD 450 FAN 6×2 skrzynia otwarta z montażem żurawia na zwisie,

Wymiary:                           zewnętrzne       wewnętrzne

Długość zabudowy:      6 620 mm          6 510 mm

Szerokość zabudowy:  2 550 mm          2 480 mm

Wysokość zabudowy:                  800 mm

Rama podłogowa wykonana ze stali o podwyższonej jakości, w całości ocynkowana ogniowo,

Podłoga wykonana jest ze sklejki impregnowanej, wodoodporna z powierzchnią antypoślizgową, grubość 25 mm, gniazda do mocowania ładunku wkomponowane w podłogę

Burty aluminiowe 4 szt. – anodowane, wysokość 800mm

Słupy narożne wykonane ze stali o podwyższonej jakości, przykręcane do ramy podłogowej, pokryte KTL’em lakierowane proszkowo

Ściana przednia o wysokości 1200 mm

Ściana tylna wykonana segmentów stalowych ocynkowanych i lakierowanych proszkowo Wysokość ściany 800 mm.

Skrzynka narzędziowa 2×600 mm

Błotniki plastikowe wraz z chlapaczami zgodne z KD

  • zbiornik na wodę
  • odbojniki stalowe
  • stopień naburtowy na burcie przedniej lewej

 

Żuraw HMF 1920-K3 RCS

 

Żuraw o momencie udźwigu 17,2 tm dla zasięgu 10,5m (18,1tm dla 6,2m)

Trzy ramiona wysuwane hydraulicznie

Najwyżej jakości hydrauliczne zawory DANFOSS PVG 32

Żuraw sterowany radiem SCANRECO

Radio zawiera kabel do awaryjnego sterowania, akumulatory, ładowarkę

Kąt obrotu – 400 stopni

Żuraw w standardzie wyposażony w elektroniczne systemy kontroli udźwigu tzw. CE – RCL 5300 nadzorujący pracę żurawia

Dodatkowa funkcja sterownicza – tzw. 5-ta do napędu rotatora

Przeprost ramienia z wysięgnikami hydraulicznymi

Żuraw wyposażony w tzw. double lin karm system (podwójny przeguby ósemkowy) dający pionową charakterystykę udźwigów!

CYL – informujący o prawidłowości podparcia nóg podporowych Belka nóg podporowych hydraulicznie wysuwana 6,5m, nogi stałe.

Filtr wysokiego ciśnienia oraz filtr powrotny

Chłodnica oleju zamontowana na żurawiu

Poziomice na podporach

Żuraw zakończony hakiem na końcu wysięgnika

Węże hydrauliczne prowadzone wewnątrz kolumny żurawia na złączu obrotowym – możliwość montażu żurawia bliżej kabiny/zabudowy!

Kolor: paleta RAL 3002 – czerwony

 

Auto jest gotowe do pracy od zaraz. Można je również zobaczyć w siedzibie firmy WESOB.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub napisz/zadzwoń na podane poniżej dane kontaktowe.